بزرگترین رسانه تیمو موزیک

بایگانی

دانلود اهنگ ( Im Not Afraid )

شنبه, ۸ آذر ۱۳۹۹، ۰۶:۰۴ ق.ظ

 

 

دانلود اهنگ با کیفیت 320          دانلود اهنگ با کیفیت 240

 

ترجمه آهنگ

من از اینکه روی پای خودم واستم ترسی ندارم
هرکی بیاد دستمو بگیره
این راه رو با همدیگه طی خواهیم کرد ، از میان طوفان
هوا هر طوری باشه ، سرد باشه یا گرم
فقط اینو بهت میگم که تو تنها نیستی
اگه احساس میکنی تو همون راه قبلی هستی
اره این یه سواری بود
حدس میزنم باید برم اون منطقه تا به اینیکی برسم
حالا بعضی از شما ممکنه هنوز همونجا باشین
اگه سعی میکنی بیای بیرون فقط منو دنبال کن
من میرسونمت اونجا
میتونی سعی کنی و متنی که نوشتمو بخونی ، قبل از اینکه من لهش کنم
ولی تا قبل از اینکه من اونارو بگم ، زهر این کلماتو نمیفهمی
چون به هیچ وجه نمیذارم جلومو بگیری ضرب و شتم نکنم
وقتی چیزی میگم یا بخوام کاری کنم ، انجامش میدم ، لعنت نمیفرستم
تو چی فکر میکنی؟ اینو برای خودم انجامش میدم
لوبیا بخوردش بده ، تا گازشو بگیره (نفخ کنه و گاز با سرعت از پشتش بزنه بیرون تا سرعت بگیره) اگه فکر میکنی میتونه جلومو بگیره
بی شک من دارم کسی میشم که میخواستم باشم
و همه کسایی که نگاه چپ کردن به من ، بالکنتونو میارم پایین
اما و اگر نداره ، سعی نکن ازش بپرسی که اون چطوری میتونه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی